نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اثبات گرایی گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • ارزیابی سیاست ها طرحی برای نظام ارزیابی سیاستهای علم، فناوری و نوآوری [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • اشتراک دانش کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی: دورنمایی برای کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • اعضای هیئت علمی توانا تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • اقتصاد دانش پایه » شهر دانش پایه « مبانی و اصول شکل گیری» [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • اقتصاد علم بررسی شاخصها و روشهای مبتنی بر دستورالعمل فراسکاتی در زمینه تحلیل بودجه پژوهشی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • الگوهای طبقه بندی طبقه بندی علوم؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • انگیزه های چاپ مقاله انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • انواع طبقه بندی طبقه بندی علوم؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 24، شماره 56، 1393]

ب

  • بررسی دقیق انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]

پ

  • پارادایم گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • پدیدارشناسی گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • پروژه های ملی ماکرو کاربرد دیدگاه دای در بررسی فرایند سیاستگذاری طرحهای کلان ملی علم و فناوری [دوره 24، شماره 56، 1393]

ت

  • تأمین مالی بررسی فرایندتجاری سازی زیست داروها: درس هایی برای صنعت داروی ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • تیپ‌شناسی تیپ‌شناسی و روش تحقیق مطالعات همکاری علمی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393، صفحه 51-63]
  • تجاریسازی بررسی فرایندتجاری سازی زیست داروها: درس هایی برای صنعت داروی ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • تخصیص بودجه بررسی شاخصها و روشهای مبتنی بر دستورالعمل فراسکاتی در زمینه تحلیل بودجه پژوهشی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • تفسیری گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • توسعه پایدار تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • توسعه دارو جدید بررسی فرایندتجاری سازی زیست داروها: درس هایی برای صنعت داروی ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • تئوری داده بنیاد گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]

خ

  • خوداستنادی نویسنده بررسی تأثیر خوداستنادی نویسنده بر رتبهبندی کشورهای منطقه چشمانداز 1404 بر اساس میانگین استناد به هر مقاله [دوره 24، شماره 56، 1393]

د

  • دانش » شهر دانش پایه « مبانی و اصول شکل گیری» [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • دانشگاه کلاس جهانی دانشگاه تراز جهانی به عنوان بخشی از پارادایم جدید آموزش عالی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • داوری مقالات علمی انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • دستورالعمل فراسکاتی بررسی شاخصها و روشهای مبتنی بر دستورالعمل فراسکاتی در زمینه تحلیل بودجه پژوهشی [دوره 24، شماره 56، 1393]

ر

  • رتبه بندی بررسی تأثیر خوداستنادی نویسنده بر رتبهبندی کشورهای منطقه چشمانداز 1404 بر اساس میانگین استناد به هر مقاله [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • رقابت تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • روش تحقیق تیپ‌شناسی و روش تحقیق مطالعات همکاری علمی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393، صفحه 51-63]

ز

  • زیست دارو بررسی فرایندتجاری سازی زیست داروها: درس هایی برای صنعت داروی ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • زیست فناوری بررسی فرایندتجاری سازی زیست داروها: درس هایی برای صنعت داروی ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]

س

  • سازماندهی دانش کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی: دورنمایی برای کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • سازمان کلاس جهانی دانشگاه تراز جهانی به عنوان بخشی از پارادایم جدید آموزش عالی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • سیاست علمی علم سودمند؛ خطّ مشی گذاری دانش برای توسعة منافع ملّی با رویکرد فازی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • سیاستهای علم، فناوری و نوآوری طرحی برای نظام ارزیابی سیاستهای علم، فناوری و نوآوری [دوره 24، شماره 57، 1393]

ش

  • شاخص ها تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • شاخص ها بررسی شاخصها و روشهای مبتنی بر دستورالعمل فراسکاتی در زمینه تحلیل بودجه پژوهشی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • شهر دانش » شهر دانش پایه « مبانی و اصول شکل گیری» [دوره 24، شماره 56، 1393]

ض

ط

  • طبقه بندی طبقه بندی علوم؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 24، شماره 56، 1393]

ع

  • علم طبقه بندی علوم؛ چیستی، چرایی و چگونگی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • علم سودمند علم سودمند؛ خطّ مشی گذاری دانش برای توسعة منافع ملّی با رویکرد فازی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • علم و فناوری کاربرد دیدگاه دای در بررسی فرایند سیاستگذاری طرحهای کلان ملی علم و فناوری [دوره 24، شماره 56، 1393]

ف

  • فراچارچوب طرحی برای نظام ارزیابی سیاستهای علم، فناوری و نوآوری [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • فرآیند سیاستگذاری از منظر دای کاربرد دیدگاه دای در بررسی فرایند سیاستگذاری طرحهای کلان ملی علم و فناوری [دوره 24، شماره 56، 1393]

ق

  • قطب علمی تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • قوم نگاری گذر پارادایمی از پژوهشهای کمّی به پژوهشهای کیفّی در علوم انسانی [دوره 24، شماره 57، 1393]

ک

  • کتابخانه دیجیتال کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی: دورنمایی برای کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • کتابخانه دیجیتالی معنایی کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی: دورنمایی برای کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی کتابخانه دیجیتالی معنایی اجتماعی: دورنمایی برای کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • کشورهای آسیای جنوب غربی بررسی تأثیر خوداستنادی نویسنده بر رتبهبندی کشورهای منطقه چشمانداز 1404 بر اساس میانگین استناد به هر مقاله [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • کلاس جهانی دانشگاه تراز جهانی به عنوان بخشی از پارادایم جدید آموزش عالی [دوره 24، شماره 57، 1393]

م

  • میانگین استناد به هر مقاله بررسی تأثیر خوداستنادی نویسنده بر رتبهبندی کشورهای منطقه چشمانداز 1404 بر اساس میانگین استناد به هر مقاله [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مجله ها انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مجله های علمی انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مجله های نامعتبرعلمی انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مدیریت دانش » شهر دانش پایه « مبانی و اصول شکل گیری» [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مدل ارزیابی عملکرد تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد قطبهای علمی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • مسائل عمومی علم سودمند؛ خطّ مشی گذاری دانش برای توسعة منافع ملّی با رویکرد فازی [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • معیار برای تعریف و تصویب پروژه ها کاربرد دیدگاه دای در بررسی فرایند سیاستگذاری طرحهای کلان ملی علم و فناوری [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • منابع پژوهشی بررسی شاخصها و روشهای مبتنی بر دستورالعمل فراسکاتی در زمینه تحلیل بودجه پژوهشی [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • منافع ملّی علم سودمند؛ خطّ مشی گذاری دانش برای توسعة منافع ملّی با رویکرد فازی [دوره 24، شماره 57، 1393]

ن

  • نظام ارزیابی سیاست ها طرحی برای نظام ارزیابی سیاستهای علم، فناوری و نوآوری [دوره 24، شماره 57، 1393]
  • نوآوری » شهر دانش پایه « مبانی و اصول شکل گیری» [دوره 24، شماره 56، 1393]
  • نویسندگان انتشار مقاله های ایرانی در نشریه های نامعتبر : انگیزه ها و رویکرد نویسندگان [دوره 24، شماره 56، 1393]

ه

  • هم تألیفی تیپ‌شناسی و روش تحقیق مطالعات همکاری علمی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393، صفحه 51-63]
  • همکاری علمی تیپ‌شناسی و روش تحقیق مطالعات همکاری علمی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393، صفحه 51-63]
  • هم نویسندگی تیپ‌شناسی و روش تحقیق مطالعات همکاری علمی در ایران [دوره 24، شماره 57، 1393، صفحه 51-63]