نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار مثبت ویروس کرونا ارزیابی اثرات زیست محیطی ویروس کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 53-62]
  • آثار منفی ویروس کرونا‌ ارزیابی اثرات زیست محیطی ویروس کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 53-62]
  • آموزش عالی دانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]
  • آموزش عالی آموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالش‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
  • آموزش‌عالی پایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
  • آینده‌پژوهی بین‌المللی‌شدن آموزش عالی و آینده‌ ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
  • آیین نامه تعیین اعتبار نشریات بررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخص‌های آیین‌نامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]

ا

  • اپیدمیولوژی غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستم‌های فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
  • اتصال دارو- پروتئین نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
  • اختلالات روان‌شناختی آسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • ایران الزام‌ها، چالش‌ها و راهکارهای سیاستی اندازه‌گیری هزینه‏ کرد تحقیق‏ و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
  • ایران تحلیل مقاله‌های حوزه سیاست‌گذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • ارتباط دانشگاه با صنعت بررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
  • ارزیابی پایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
  • ارزیابی تحلیل تماتیک شاخص‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشم‌انداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • ارزیابی بین‌المللی‌شدن آموزش عالی و آینده‌ ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
  • ارزیابی اثربخشی چالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • ارزیابی حوزه‌های تخصصی تحلیل ضرورت‌های همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزه‌های تخصصی در علم‌سنجی و آسیب‌شناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • ارزیابی علم چالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • ارزیابی عملکرد متوازن مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
  • ارزیابی یکسان تحلیل ضرورت‌های همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزه‌های تخصصی در علم‌سنجی و آسیب‌شناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • ارزیابی کمی و کیفی نشریات بررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخص‌های آیین‌نامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
  • اسناد بالادستی تحلیل شاخص‌های سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
  • اعضای هیئت علمی پژوهش‌های مرتبط با شایستگی‌ها اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ایران (مرور نظامند مدل‌ها، چالش‌ها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • انواع مشارکت مردمی بررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی شهری به منظور معرفی چالش‌ها و موانع برنامه‌ریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]

ب

  • برنامه‌توسعه‌ششم پایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
  • برنامه های سیاستی سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
  • برونداد پژوهشی تحلیل مقاله‌های حوزه سیاست‌گذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • بیماری کووید 19 نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
  • بین‌المللی‌شدن بین‌المللی‌شدن آموزش عالی و آینده‌ ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
  • بودجه پژوهشی دانشگاه ها بررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]

پ

  • پایش پایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
  • پاندمی آموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالش‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
  • پروتکل‌های اعتبار و اعتماد مطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
  • پروژه ژنوم انسان نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
  • پیشنهاد‌های سیاستی آموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالش‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
  • پیمایش الزام‌ها، چالش‌ها و راهکارهای سیاستی اندازه‌گیری هزینه‏ کرد تحقیق‏ و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]

ت

  • تأمین مالی دانشگاه بررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
  • تجارت الکترونیک مطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
  • تجارت حیات‌وحش آیا ویروس کرونا (کووید 19) می‌تواند تجارت حیات‌وحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]
  • تجاری‌سازی تحقیقات علمی زمانمندی و مکانمندی پدیده تجاری‌سازی تحقیقات علمی:‏ نگاهی به وضعیت ایران در مقایسه با جهان [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 51-65]
  • تجربه بازدیدکنندگان بازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
  • تحقیق یادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]
  • تحقیق ‏وتوسعه الزام‌ها، چالش‌ها و راهکارهای سیاستی اندازه‌گیری هزینه‏ کرد تحقیق‏ و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
  • تحقیق و توسعه عامل‌های کلیدی اثرگذار در همکاری‌های دانشگاه‌ها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
  • تحلیل تماتیک بازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
  • تداخل های دارویی نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
  • ترویج علم بازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
  • ترویج علم اهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
  • تغییر اقلیم فرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
  • تفکر انتقادی فناورانه اهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
  • تنوع‌زیستی آیا ویروس کرونا (کووید 19) می‌تواند تجارت حیات‌وحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]

ج

  • جذب اعضاء هیأت علمی همخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
  • جشنواره علم برای همه بازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]

چ

  • چارچوب ارزیابی عملکرد مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]

ح

  • حیات وحش فرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
  • حکمرانی بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]

د

  • دانشگاه پژوهش‌های مرتبط با شایستگی‌ها اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ایران (مرور نظامند مدل‌ها، چالش‌ها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • دانشگاه دیجیتالی دانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]
  • دفتر کل توزیع‌شده مطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]

ر

  • رتبه علمی نشریات بررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخص‌های آیین‌نامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
  • رفتار شهروندی تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانه‌ها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
  • رویکرد تطبیقی بررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی شهری به منظور معرفی چالش‌ها و موانع برنامه‌ریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]

س

  • سیاست‌پژوهی تحلیل شاخص‌های سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
  • سیاست علم.‏ زمانمندی و مکانمندی پدیده تجاری‌سازی تحقیقات علمی:‏ نگاهی به وضعیت ایران در مقایسه با جهان [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 51-65]
  • سیاست‌گذاری بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • سیاستگذاری علم سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
  • سیاست‌گذاری علم و فناوری تحلیل مقاله‌های حوزه سیاست‌گذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
  • سخن سردبیر سخن سردبیر [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-2]
  • سخن سردبیر سخن سردبیر میهمان [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-1]
  • سخن سردبیر سخن سردبیرسخن سردبیر سخن سردبیر سخن سردبیر [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-1]
  • سخن سردبیر میهمان سخن سردبیر مهمان [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-2]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانه‌ها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
  • سلامت روان آسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • سنجش علم واکاوی نقش نهاد‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
  • سنجش و ارزیابی تحلیل ضرورت‌های همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزه‌های تخصصی در علم‌سنجی و آسیب‌شناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • سنجش و ارزیابی تحلیل شاخص‌های سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
  • سند چشم‌انداز 1404 تحلیل تماتیک شاخص‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشم‌انداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]

ش

  • شاخص‌های علم ضرورت شناسایی و تدوین شاخص‌های موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
  • شاخص‌ها‌ی علم تحلیل تماتیک شاخص‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشم‌انداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • شاخص‌های فناوری ضرورت شناسایی و تدوین شاخص‌های موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
  • شاخص‌های فناوری و نوآوری تحلیل شاخص‌های سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
  • شاخص‌های نوآوری ضرورت شناسایی و تدوین شاخص‌های موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
  • شایستگی پژوهش‌های مرتبط با شایستگی‌ها اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ایران (مرور نظامند مدل‌ها، چالش‌ها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • شبه علم اهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]

ص

  • صنایع دفاعی عامل‌های کلیدی اثرگذار در همکاری‌های دانشگاه‌ها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
  • صنعت و دانشگاه عامل‌های کلیدی اثرگذار در همکاری‌های دانشگاه‌ها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]

ط

  • طیف سنجی جرمی نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌هایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]

ع

  • عامل‌های کلیدی عامل‌های کلیدی اثرگذار در همکاری‌های دانشگاه‌ها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
  • علم اهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
  • علم‌سنجی چالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • علوم و فناوری های بنیادین سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
  • عملکرد پژوهشگا‌ه‌ها مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]

غ

  • غربالگری غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستم‌های فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]

ف

  • فاضلاب غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستم‌های فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
  • فرآورده‌های بیولوژیک ضرورت شناسایی و تدوین شاخص‌های موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
  • فناوری تحلیل تماتیک شاخص‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشم‌انداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • فناوری بلاکچین مطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
  • فناوری و نوآوری سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
  • فناوری و نوآوری چالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
  • فناوری و نوآوری واکاوی نقش نهاد‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]

ق

  • قراردادهای هوشمند مطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]

ک

  • کارکردها سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
  • کتابخانه‌های عمومی.‬‬‬‬ تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانه‌ها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
  • کتابداران تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانه‌ها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
  • کرونا بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • کرونا آیا ویروس کرونا (کووید 19) می‌تواند تجارت حیات‌وحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]
  • کرونا آموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالش‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
  • کشورهای در حال توسعه تحلیل تماتیک شاخص‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشم‌انداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
  • کیفیت و فساد» مروری کوتاه به گزارش پروژه استنفورد - ایران 2040 «تولید علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 157-160]
  • کوید-19 غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستم‌های فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
  • کووید 19 بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • کووید 19 آسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • کووید 19 ارزیابی اثرات زیست محیطی ویروس کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 53-62]

م

  • محیط زیست ارزیابی اثرات زیست محیطی ویروس کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 53-62]
  • محیط زیست فرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
  • محیط نهادی بررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
  • مدیریت راهبردی مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
  • مدیریت علم و فناوری زمانمندی و مکانمندی پدیده تجاری‌سازی تحقیقات علمی:‏ نگاهی به وضعیت ایران در مقایسه با جهان [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 51-65]
  • مدل خطی یادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]
  • مدل زنجیره-ارتباط یادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]
  • مدل معادلات ساختاری مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
  • مروری کوتاه به گزارش پروژه استنفورد - ایران 2040 «تولید علمی ایران: کمیت مروری کوتاه به گزارش پروژه استنفورد - ایران 2040 «تولید علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 157-160]
  • مرور نظامند پژوهش‌های مرتبط با شایستگی‌ها اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ایران (مرور نظامند مدل‌ها، چالش‌ها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
  • مشارکت علمی بازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
  • مطالعه تطبیقی بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • مهارت آموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالش‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
  • موانع برنامه ریزی مشارکتی بررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی شهری به منظور معرفی چالش‌ها و موانع برنامه‌ریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]

ن

  • نشریات علمی ایران بررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخص‌های آیین‌نامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
  • نظام ارزیابی و نظارت واکاوی نقش نهاد‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
  • نظام آمار و اطلاعات علم و فناوری واکاوی نقش نهاد‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
  • نقشه‌جامع‌علمی پایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
  • نگاشت نهادی واکاوی نقش نهاد‌های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
  • نوآوری یادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]

و

  • واکسن ضرورت شناسایی و تدوین شاخص‌های موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
  • ویروس کرونا فرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
  • ویروس کرونا غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستم‌های فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
  • وزارت عتف بررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخص‌های آیین‌نامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]

ه

  • هزینه کرد الزام‌ها، چالش‌ها و راهکارهای سیاستی اندازه‌گیری هزینه‏ کرد تحقیق‏ و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
  • همترازسازی تحلیل ضرورت‌های همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزه‌های تخصصی در علم‌سنجی و آسیب‌شناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • همخونی همخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
  • همخونی دانشگاهی همخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
  • همسانی تحلیل ضرورت‌های همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزه‌های تخصصی در علم‌سنجی و آسیب‌شناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
  • همه‌گیری فرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
  • هوش اخلاقی تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانه‌ها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]

ی

  • یادگیری دیجیتالی دانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]