[1] نظری، ر. و صافدل، ح. «ارائه مدل اثر ارتباطات بین فردی کارکنان بر کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی در سازمانهای ورزشی». فصلنامه رویکردهاینویندرمدیریتورزشی. 1394؛ 3 (11): 21-32.
[2] Sullivan, P. “Communication differences between male and female team sport athletes. Communication reports”. Academic research library. P: 1231.2004.
[3] Yukl, G. “How leaders influence organizational effectiveness”. The leadership quarterly. 2008; 19, 708-722.
[4] Smith, G. “Communication skills critical for internal auditors”. Managerial journal. 2005; 20(5), 513-519.
[5] رداد، الف. و قطبزاده اردکانی، م. «بررسی تأثیر مهارتهای ارتباطی کتابداران بر کیفیت ارائه خدمات» (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی). فصلنامهمطالعاتکتابداریوعلماطلاعات. 1396؛ 21(3): 91-110.
[6] فتاحی، ر. ارزشها و جذابیتهای کتابداری و اطلاعرسانی. تهران: کتابدار. 1388.
[7] سید حسینی، ش. خسروی، ع. و بصیریان جهرمی، ر. «بررسی مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعهکنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسهای». فصلنامه دانش شناسی. 1395؛ 9(33): 51-61.
[8] عباسی، ر. عباسی، ر. و عابدی، ی. «نحوهی اتخاذ راهبردهای مدیریت تعارض در میان کتابداران کتابخانههای عمومی: بررسی نقش خلاقیت». فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی. 1389؛ 16(2)، 29-44.
[9] رهادوست، ف. فلسفه کتابداری و اطلاعرسانی. تهران: کتابدار. 1386.
[10] زارع فراشبندی، ف. «نقش ارتباط غیرکلامی در مصاحبه مرجع». فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی. 1380؛ 11(2): 11-16.
[11] افشار، الف. مهارتهای ارتباطی برای کتابداران. تهران: چاپار. 1397.
[12] الوانی، م. مدیریت عمومی. نشر نی.1379.
[13] Dikert, a., Maria Paasivaaraa, b., Casper Lassenius a. “Challenges and success factors for large-scale agile transformations: A systematic literature review”. The Journal of Systems and Software. 2016; no.119, 87–108.
[14] نظری، ر. احسانی، م. اشرف گنجویی، ف. و قاسمی، ح. «اثرات مهارتهای ارتباطی و ارتباطات بین فردی بر اثربخشی سازمانی سازمانهای ورزشی ایران». فصلنامه مطالعاتمدیریتورزشی. 1391؛ 5(4)، 67-82.
[15] مزینانی، ع. کتابخانه و کتابداری. تهران: سمت. 1379.
[16] بیکمرادی، ع. عبدی، ف. سلطانیان، ع. و حمیدی، ی. «همبستگی سبکهای مدیریت تعارض با مشخصات فردی مدیران پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهر همدان». مجلهعلمیدانشکدهپرستاریومامائیهمدان. 1396؛ 25 (2): 27-35.
[18] ضیایی، س. بررسی عوامل بروز تعارض در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد و شناسایی راهبردهای مدیریت تعارض از دیدگاه کتابداران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی، مشهد. 1391.
[19] نصیری پور، الف. ریاحی، ل. و افضل الف. «نظام ارتباطات و رابطه آن با تعارض سازمانی در مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم (ص) تهران». فصلنامه آیندهپژوهی مدیریت. 1388؛ 20(83): 55-64.
[20] شادپور، پ. برزگر، م. و افضل، الف. «تأثیر ارتباطات بر تعارض بین فردی مدیران و کارکنان در یک مرکز آموزشی درمانی». فصلنامه نظامسلامت. 1389؛ 2 (1 و 2): 17-26
[21] فهیم دوین، ح. پیمانی زاده، ح. و نیرومند، م. «رابطه مهارتهای ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض و مقایسه این متغیرها در مدیران و مربیان شاغل در ورزش کشتی استان خراسان شمالی». فصلنامه تحقیقاتعلومورزشی. 1389؛ 1(1).
[22] تقی پور، آ. دژبان، ر. خادم دزفولی، ز. و نعامی، ع. «بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و سبکهای حل تعارض مدیران با توانمندی کارکنان». فصلنامه پژوهشهای روانشناسی اجتماعی. 1390؛ 1(2): 17-43.
[23] خسروی، م. و واصفیان، ف. «رابطه مهارتهای ارتباطی با راهبردهای مدیریت حل تعارض مدیران دوره متوسطه». فصلنامهعلمیپژوهشیرهیافتینودرمدیریت. 1393؛ 5(3): 54-79.
[24] کارور، ح. «بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی با مدیریت تعارض» (مطالعه موردی: مدیران گروه صنعتی پارسخودرو). فصلنامهپژوهشهایجدیددرمدیریتوحسابداری. 1395؛ 3(12): 111-125.
[25] Adomi, E. E. & Ozioma Anie, S. “Conflict Management in Nigerian University Libraries”. Library Management. 2006; 27(8), 120- 134.
[26] Kulkarni, M., & Deshpande, M. “
Powering library users establishing channel of communication for service quality expectations of trainers from government Administrative Training Institute (ATI) Libraries in India”. Available Online from: http://conferencer.retrieved from
http://www.iifla.org/ifla78. 2012.
[27] Rajesh, I. Irudhaya & Suganthi, L. “The satisfaction of teachers with their supervisors’ interpersonal communication skills in relation to job burn-out and growth satisfaction in southern India”. British Educational Leadership, Management & Administration Society (BELMAS). 2013.
[28] نقی زاده باقی، ع. اسدی، ح. گودرزی، م. و سجادی ن. «رابطه نوع تعارض، سبک مدیریت تعارض و اثربخشی تیمهای والیبال باشگاههای لیگ برتر کشور». فصلنامه مدیریتورزشی. 1389؛ 5: 51-71.
[29] اشراقی، ح. کاشف، م. و محرم زاده، م. «تأثیر نظام ارتباطات سازمانی بر تعارض در ادارات تربیتبدنی استان آذربایجان غربی». فصلنامه المپیک. 1388؛ 17(45): 33-46.
[30] Graham, J. “An analysis of sport manager's interpersonal communication skills in selected Ontario amateur sport organization”. Dissertation, University of Windsor, Windsor, Ontario, Canada. 1998; 82-92.
[31] Thomas, K. “Conflict and Conflict Management”. Hand book of industrial and Organizational Psychology. New York: Wiley pub. 1976.