• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • فرایند پذیرش مقالات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 3، شماره 4، فروردین 1372 
برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرودسی مشهد

اسماعیل آیتی؛ علی اکبر رزمی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 334.07 K

استراتژیهای IPCC برای «جنوب» نامناسب اند

دیهیم بهزادی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 157.86 K

بیانیه ای برای علم در بریتانیا

کامیار موقر نژاد

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 524.94 K

علم و تکنولوژی در کشورهای در حال توسعه: استراتژیهایی برای دهه 1990

یوسف نراقی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 332.92 K

علم و فرهنگ

فاضل لاریجانی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 360.53 K

علم و تکنولوژی در تاریخ مدرن ژاپن «تقلید یا خلاقیت درونزا»

فریبا شاه نظری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 294.28 K

توزیع بودجه پژوهشی کشور بین مراکز آموزش عالی و سایر نهادها
  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 175.98 K

تحلیلی بر نظام تحقیقاتی در ایران
  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 327.49 K

رهیافت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 31 (1400)
دوره 30 (1399)
دوره 29 (1398)
دوره 28 (1397)
دوره 27 (1396)
دوره 26 (1395)
دوره 25 (1394)
دوره 24 (1393)
دوره 23 (1392)
دوره 22 (1391)
دوره 21 (1390)
دوره 20 (1389)
دوره 19 (1388)
دوره 18 (1387)
دوره 17 (1386)
دوره 16 (1385)
دوره 15 (1384)
دوره 14 (1383)
دوره 13 (1382)
دوره 12 (1381)
دوره 11 (1380)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1377)
دوره 7 (1376)
دوره 6 (1375)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
شماره 5
شماره 4
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب