نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آی.اس.سی تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • آزادی آکادمیک مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
  • آزادی تحقیق و تدریس مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
  • آموزش عالی گونه‌شناسی رشته‌های دانشگاهی براساس اشتغال دانش‌آموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]

ا

  • اثربخشی علمی مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
  • ایران ارائه گزینه‏ های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ‏ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • ایران گونه‌شناسی رشته‌های دانشگاهی براساس اشتغال دانش‌آموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • ایران بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • استقلال نهادی دانشگاه مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
  • اشتغال گونه‌شناسی رشته‌های دانشگاهی براساس اشتغال دانش‌آموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]

ب

  • برنامه سیاستی واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • بهره‌وری علمی مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]

پ

  • پارک های علم و فناوری واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]

ت

  • تایمز تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • تحلیل مضمون چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
  • تحلیل مضمون ارائه گزینه‏ های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ‏ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • تعهد اجتماعی توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • تقاضای آموزش عالی بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • تمدن اسلامی نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدن‌سازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
  • تمدن‌سازی نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدن‌سازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]

چ

  • چارچوب انتگرال ارائه گزینه‏ های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ‏ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]

ح

  • حمایت از نخبگان چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]

خ

  • خدمات اجتماعی توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]

د

ر

  • رشته‌های تحصیلی گونه‌شناسی رشته‌های دانشگاهی براساس اشتغال دانش‌آموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • رواداری نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدن‌سازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]

ز

  • زیست‌بوم دانشگاه بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • زیست بوم نوآوری واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]

س

  • سیاست‌ آموزش عالی بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • سایمگو تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]

ش

  • شانگهای تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]

ص

  • صیانت از نخبگان چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]

ط

  • طرف تقاضا و نیاز واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • طرف عرضه و ایده واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]

ف

  • فرانظریه توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]

ک

  • کیو اس تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]

گ

  • گزینه راهبردی ارائه گزینه‏ های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ‏ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • گونه‌شناسی گونه‌شناسی رشته‌های دانشگاهی براساس اشتغال دانش‌آموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]

م

  • ماموریت دانشگاه بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • مرجعیت علمی چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
  • مرجعیت علمی مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
  • مرجعیت علمی نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدن‌سازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
  • مرجعیت علمی وجوه و الزامات مختلفِ تحقق مرجعیت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
  • مرجعیت علمی و فناوری ارائه گزینه‏ های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ‏ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • مرجعیت عملی وجوه و الزامات مختلفِ تحقق مرجعیت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
  • مسئولیت اجتماعی توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • مشارکت اجتماعی توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
  • مقام معظم رهبری چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]

ن

  • نخبگان نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدن‌سازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
  • نظام‌های رتبه‌بندی تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]