آ
-
آی.اس.سی
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
آزادی آکادمیک
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
-
آزادی تحقیق و تدریس
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
-
آموزش عالی
گونهشناسی رشتههای دانشگاهی براساس اشتغال دانشآموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
ا
-
اثربخشی علمی
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
-
ایران
ارائه گزینه های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
ایران
گونهشناسی رشتههای دانشگاهی براساس اشتغال دانشآموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
ایران
بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
استقلال نهادی دانشگاه
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
-
اشتغال
گونهشناسی رشتههای دانشگاهی براساس اشتغال دانشآموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
ب
-
برنامه سیاستی
واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
بهرهوری علمی
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
پ
-
پارک های علم و فناوری
واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
ت
-
تایمز
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
تحلیل مضمون
چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
-
تحلیل مضمون
ارائه گزینه های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
تعهد اجتماعی
توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
تقاضای آموزش عالی
بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
تمدن اسلامی
نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدنسازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
-
تمدنسازی
نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدنسازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
چ
-
چارچوب انتگرال
ارائه گزینه های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
ح
-
حمایت از نخبگان
چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
خ
-
خدمات اجتماعی
توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
ر
-
رشتههای تحصیلی
گونهشناسی رشتههای دانشگاهی براساس اشتغال دانشآموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
رواداری
نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدنسازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
ز
-
زیستبوم دانشگاه
بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
زیست بوم نوآوری
واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
س
-
سیاست آموزش عالی
بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
سایمگو
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
ش
-
شانگهای
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
ص
-
صیانت از نخبگان
چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
ط
-
طرف تقاضا و نیاز
واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
طرف عرضه و ایده
واکاوی برنامه های سیاستی توسعه و تقویت زیست بوم های نوآوری؛ یک اقدام پژوهی [دوره 33، شماره 2، 1402]
ف
-
فرانظریه
توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
ک
-
کیو اس
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
گ
-
گزینه راهبردی
ارائه گزینه های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
گونهشناسی
گونهشناسی رشتههای دانشگاهی براساس اشتغال دانشآموختگان [دوره 33، شماره 2، 1402]
م
-
ماموریت دانشگاه
بازتعریف سیاست آموزش عالی در چارچوب تقاضای جامعه ایران از دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
مرجعیت علمی
چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
-
مرجعیت علمی
مرجعیت علمی در پرتو توسعه آزادی آکادمیک: مطالعه دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
-
مرجعیت علمی
نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدنسازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
-
مرجعیت علمی
وجوه و الزامات مختلفِ تحقق مرجعیت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
-
مرجعیت علمی و فناوری
ارائه گزینه های راهبردی برای دستیابی به مرجعیت علمی و فناوری ایران (مبتنی بر چارچوب انتگرال آینده ها) [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
مرجعیت عملی
وجوه و الزامات مختلفِ تحقق مرجعیت علمی [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
-
مسئولیت اجتماعی
توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
مشارکت اجتماعی
توصیفی فرانظری از تطور مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشگاه [دوره 33، شماره 2، 1402]
-
مقام معظم رهبری
چرایی اهمیت حمایت و صیانت از نخبگان علمی از نگاه مقام معظم رهبری در راستای مرجعیت علمی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 3-18]
ن
-
نخبگان
نقش رواداری در مرجعیت علمی، تمدنسازی و ظهور نخبگان [دوره 33، شماره 1، 1402، صفحه 81-94]
-
نظامهای رتبهبندی
تحلیل انتقادی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها و مؤسسههای پژوهشی [دوره 33، شماره 2، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد