آ
-
آشکار سازی دانش فنی
تحلیل همواژگانی پروانههای ثبت اختراع برای آشکارسازی زمینههای موضوعی فناوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 51-64]
-
آموزش
تحلیل نقش آموزش در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 75-88]
-
آموزش عالی
مدل ارزیابی کارکرد اعضای هیأت علمی واحدهای پژوهشی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
آموزش عالی
آموزش عالی با رویکرد اقتصاد دانایی در تربیت سرمایه انسانی [دوره 25، شماره 58، 1394]
ا
-
اثر بخشی اموزش کا رآفرینی
تحلیل نقش آموزش در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 75-88]
-
اخلاق
شناسایی مسائل پیچیده اخلاقی فراروی مهندسان صنعت ساخت و ساز ایران [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
ایران
بررسی وضعیت و نرخ رشد مجلات علمی در ایران (طی بازه زمانی 1394-1388) [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 91-98]
-
ارزیابی عملکرد
مدل ارزیابی کارکرد اعضای هیأت علمی واحدهای پژوهشی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
اقتصاد اطلاعات
فنکاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 83-90]
-
اقتصاد دانایی
آموزش عالی با رویکرد اقتصاد دانایی در تربیت سرمایه انسانی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
اقتصاد علم
اختصاص منابع مالی به پژوهش: مدل های پشتیبان [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
انرژی تجدید پذیر
تحلیل کارکرد نهادهای میانجی نوآوری در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 17-34]
پ
-
پروانه های ثبت اختراع
تحلیل همواژگانی پروانههای ثبت اختراع برای آشکارسازی زمینههای موضوعی فناوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 51-64]
-
پژوهش های علم سنجی
سیر تحول پژوهشهای علمسنجی در ایران [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 69-82]
-
پژوهش های کتاب سنجی
سیر تحول پژوهشهای علمسنجی در ایران [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 69-82]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل همواژگانی پروانههای ثبت اختراع برای آشکارسازی زمینههای موضوعی فناوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 51-64]
-
تحلیل مضمون
شناسایی مسائل پیچیده اخلاقی فراروی مهندسان صنعت ساخت و ساز ایران [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
تحلیل هم واژگانی
تحلیل همواژگانی پروانههای ثبت اختراع برای آشکارسازی زمینههای موضوعی فناوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 51-64]
-
تحلیل هم واژگانی
سیر تحول پژوهشهای علمسنجی در ایران [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 69-82]
-
تحول بنیادین
تحلیل بنیادی نهاد علم: راهی به سوی توسعه کشور [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 99-114]
-
تخصیص منابع پژوهشی
اختصاص منابع مالی به پژوهش: مدل های پشتیبان [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
ترسیم ساختار علم سنجی
سیر تحول پژوهشهای علمسنجی در ایران [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 69-82]
-
ترویج
تحلیل بنیادی نهاد علم: راهی به سوی توسعه کشور [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 99-114]
-
تصمیم گیری
ملاحظات اخلاقی در حوزه مهندسی؛ یک رویکرد تصمیمگیری [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
توسعه
تحلیل نقش آموزش در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 75-88]
-
توسعه کشور
تحلیل بنیادی نهاد علم: راهی به سوی توسعه کشور [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 99-114]
د
-
دانش
آیا میتوان دانش را مدیریت کرد؟ [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 89-99]
-
دانش صریح
آیا میتوان دانش را مدیریت کرد؟ [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 89-99]
-
دانش ضمنی
آیا میتوان دانش را مدیریت کرد؟ [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 89-99]
-
دیپلماسی علم و فناوری
مدل تحلیل دیپلماسی علم و فناوری در یک کشور [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 1-16]
-
دسترسی آزاد
بررسی وضعیت و نرخ رشد مجلات علمی در ایران (طی بازه زمانی 1394-1388) [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 91-98]
-
دکترین امنیتی
مدل تحلیل دیپلماسی علم و فناوری در یک کشور [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 1-16]
ر
-
راهبرد رسانه های اجتماعی
واکاوی نقش رسانههای اجتماعی در سازمانهای دانشبنیان: تعاریف، کارکردها و الگوهای مفهومی [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 35-52]
-
ربات های زیر سطحی خودکار
تحلیل همواژگانی پروانههای ثبت اختراع برای آشکارسازی زمینههای موضوعی فناوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 51-64]
-
رده بندی
نوعشناسی شرکتهای زایشی دانشگاهی: رویکرد ردهبندی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 33-50]
-
رژیم مبتنی بر اعتماد
اختصاص منابع مالی به پژوهش: مدل های پشتیبان [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
رسانه های اجتماعی
واکاوی نقش رسانههای اجتماعی در سازمانهای دانشبنیان: تعاریف، کارکردها و الگوهای مفهومی [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 35-52]
-
رشد اقتصادی
آموزش عالی با رویکرد اقتصاد دانایی در تربیت سرمایه انسانی [دوره 25، شماره 58، 1394]
س
-
سازمانهای دانش بنیان
واکاوی نقش رسانههای اجتماعی در سازمانهای دانشبنیان: تعاریف، کارکردها و الگوهای مفهومی [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 35-52]
-
سازمانهای میانجی
سازمانهای میانجی: تعاریف، انواع و کارکردها [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 1-16]
-
سیاست علم و فناوری
نقش مشارکت عمومی - خصوصی در سیاست نوآوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 65-74]
-
سیاست گذاری فناوری و نوآوری
نقش سیاستهای حمایتی دولتها در افزایش ظرفیت جذب نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 53-68]
-
سرمایه انسانی متخصص
آموزش عالی با رویکرد اقتصاد دانایی در تربیت سرمایه انسانی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
سیستم نوآوری
نوآوری باز و نقش آن در نظام علم و فناوری با رویکرد اجتماعی [دوره 25، شماره 58، 1394]
ش
-
شاخص شدت پژوهش و توسعه
بررسی کارکرد سیاست هسینه کرد درصدی از اعتبارات دستگاه های اجرایی در پژوهش و توسعه و آسیب شناسی آن [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
شرکت زایشی دانشگاهی
نوعشناسی شرکتهای زایشی دانشگاهی: رویکرد ردهبندی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 33-50]
-
شرکت های کوچک و متوسط
نقش سیاستهای حمایتی دولتها در افزایش ظرفیت جذب نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 53-68]
-
شکل گیری
تحلیل بنیادی نهاد علم: راهی به سوی توسعه کشور [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 99-114]
-
شورای آموزش، تحقیقات و فناوری
بررسی کارکرد سیاست هسینه کرد درصدی از اعتبارات دستگاه های اجرایی در پژوهش و توسعه و آسیب شناسی آن [دوره 25، شماره 58، 1394]
ص
-
صنعت ساخت و ساز
شناسایی مسائل پیچیده اخلاقی فراروی مهندسان صنعت ساخت و ساز ایران [دوره 25، شماره 58، 1394]
ظ
-
ظرفیت جذب
نقش سیاستهای حمایتی دولتها در افزایش ظرفیت جذب نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 53-68]
ع
-
علم و فناوری
نوآوری باز و نقش آن در نظام علم و فناوری با رویکرد اجتماعی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
علم و فناوری
فنکاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 83-90]
ف
-
فناوری نوظهور
فنکاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 83-90]
-
فن کاوی
فنکاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 83-90]
ق
-
قدرت به مثابه ابزار
مدل تحلیل دیپلماسی علم و فناوری در یک کشور [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 1-16]
-
قدرت به مثابه هدف
مدل تحلیل دیپلماسی علم و فناوری در یک کشور [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 1-16]
ک
-
کار آفرینی
تحلیل نقش آموزش در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 75-88]
-
کارکردهای سازمانهای میانجی
سازمانهای میانجی: تعاریف، انواع و کارکردها [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 1-16]
-
کیفیت
مدل ارزیابی کارکرد اعضای هیأت علمی واحدهای پژوهشی [دوره 25، شماره 58، 1394]
م
-
مدیریت
آیا میتوان دانش را مدیریت کرد؟ [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 89-99]
-
مدیریت دانش
آیا میتوان دانش را مدیریت کرد؟ [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 89-99]
-
مدل
مدل ارزیابی کارکرد اعضای هیأت علمی واحدهای پژوهشی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
مدلهای پشتیبانی
اختصاص منابع مالی به پژوهش: مدل های پشتیبان [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
مساله پیچیده اخلاقی
شناسایی مسائل پیچیده اخلاقی فراروی مهندسان صنعت ساخت و ساز ایران [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
مشارکت عمومی ،خصوصی
نقش مشارکت عمومی - خصوصی در سیاست نوآوری [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 65-74]
-
ملاحظات اخلاقی
ملاحظات اخلاقی در حوزه مهندسی؛ یک رویکرد تصمیمگیری [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
منابع اجتماعی
نوآوری باز و نقش آن در نظام علم و فناوری با رویکرد اجتماعی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
مهندسی
ملاحظات اخلاقی در حوزه مهندسی؛ یک رویکرد تصمیمگیری [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
مهندسی
شناسایی مسائل پیچیده اخلاقی فراروی مهندسان صنعت ساخت و ساز ایران [دوره 25، شماره 58، 1394]
ن
-
نرخ رشد نشریات
بررسی وضعیت و نرخ رشد مجلات علمی در ایران (طی بازه زمانی 1394-1388) [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 91-98]
-
نشریات علمی
بررسی وضعیت و نرخ رشد مجلات علمی در ایران (طی بازه زمانی 1394-1388) [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 91-98]
-
نشرالکترونیک
بررسی وضعیت و نرخ رشد مجلات علمی در ایران (طی بازه زمانی 1394-1388) [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 91-98]
-
نگرش کارکردی
مدل تحلیل دیپلماسی علم و فناوری در یک کشور [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 1-16]
-
نهاد علم
تحلیل بنیادی نهاد علم: راهی به سوی توسعه کشور [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 99-114]
-
نهادهای میانجی
تحلیل کارکرد نهادهای میانجی نوآوری در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 17-34]
-
نوآوری
سازمانهای میانجی: تعاریف، انواع و کارکردها [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 1-16]
-
نوآوری
تحلیل کارکرد نهادهای میانجی نوآوری در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 17-34]
-
نوآوری
نقش سیاستهای حمایتی دولتها در افزایش ظرفیت جذب نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 53-68]
-
نوآوری باز
نوآوری باز و نقش آن در نظام علم و فناوری با رویکرد اجتماعی [دوره 25، شماره 58، 1394]
-
نوآوری فناورانه
فنکاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 83-90]
-
نوع شناسی
نوعشناسی شرکتهای زایشی دانشگاهی: رویکرد ردهبندی [دوره 25، شماره 59، 1394، صفحه 33-50]
و
-
وب 2
واکاوی نقش رسانههای اجتماعی در سازمانهای دانشبنیان: تعاریف، کارکردها و الگوهای مفهومی [دوره 25، شماره 60، 1394، صفحه 35-52]
-
وکالت
اختصاص منابع مالی به پژوهش: مدل های پشتیبان [دوره 25، شماره 58، 1394]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد