آ
-
آزادی احمدآبادی، قاسم
ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
ا
-
اکبری، احمد
شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
ب
-
باقری مقدم، ناصر
ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
-
بحرانی، عطیه
مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
پ
-
پورآتشی، مهتاب
پارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
ج
-
جعفری پایبندی، فرشید
ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]
ح
-
حاجیان حیدری، مجتبی
شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
-
حقدوست، علی اکبر
تحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
خ
-
خانمحمدی، هادی
شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
-
خراسانی، محسن
ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
ذ
-
ذوالقدر، مالک
ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]
ر
-
رحیمی، غلامحسین
ساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
-
رضایی روشن، هدی
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
ز
-
زیرک، مهدی
شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
-
زمانی، اصغر
پارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
-
زمانی، زهرا
بررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
-
زنگویی، اسدالله
شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
ش
-
شایان، علی
مقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
-
شریفی، رمضان
ارزیابی اثربخشی رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در ارائة تسهیلات به استعدادهای برتر دانشجویی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 73-87]
ص
-
صاحبکار خراسانی، سید محمد
ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
-
صادقی، اباذر
شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
-
صبوری، علی اکبر
بررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
-
صفدری رنجبر، مصطفی
مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
-
صفری، هادی
دو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
ع
-
عزیزی، امیرهادی
ارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
-
علوی، سید احسان
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
عمادی، سمیرا
تحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
غ
-
غفاری فرد، محمد
بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
ف
-
فاطمی خوراسگانی، سید مهدی
مقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
-
فرتاش، کیارش
ارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
-
فرتاش، کیارش
ارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
-
فروتنی، زهرا
مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
-
فروتن مهرادرانی، محمود
نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
ق
-
قاضی نوری، سپهر
مقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
-
قاضی نوری، سپهر
دو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
-
قاضی نوری، سیدسروش
مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 1-3]
-
قاضی نوری، سیدسروش
ایران در جایگاه مرجعیت علمی؟ [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 1-2]
-
قاضی نوری، سید سروش
مقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
-
قدرتی، شفیعه
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
قربانی، امیر
ارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
-
قمری، محمد حسین
ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
گ
-
گزنی، علی
نقش ارتباطات علمی بینالمللی در مرجعیت علمی دانشگاههای ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
م
-
مرادی مقدم، حسین
بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
-
میرزاعلیان، مائده
شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
-
مصدق، علی داد
بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
-
مظفری، نیلوفر
شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
-
مقتدر کارگران، جواد
ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
-
منتظر، غلامعلی
سخن سردبیر [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
-
منتظر، غلامعلی
درنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
-
منتظر، غلامعلی
سیاست و گزارۀ سیاستی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 1-4]
-
مهدیزاده، منصوره
طراحی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی برای شرکتهای دانشبنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
-
نریمانی، میثم
ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
-
نوری حکمت، سمیه
تحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
-
نوروزی، علیرضا
بررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد