آموزش عالیتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
آموزش عالیتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
آموزش عالیارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
آموزش مجازیشناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
آموزش و پرورششناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
ا
اثربخشی علوم انسانیارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
ایرانبررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
ایراننقش ارتباطات علمی بینالمللی در مرجعیت علمی دانشگاههای ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
ایراندرنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
ارزیابی دانشدو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
استراتژی بازنوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
استقرار اثربخش مدیریت دانشارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
استقرار مدیریت دانشارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
اشتهارجهانیدرنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
اقتصاد دانشبنیانپارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
اقتصاد دانشبنیانبررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
اقتصاد دیجیتالارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
اکوسیستم نوآوریطراحی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی برای شرکتهای دانشبنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفتتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
انتشارات علمیبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
انتشار اسناد علمیبررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
ب
بسته سیاستی حمایت از علوم انسانیارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
بن سازهدرنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
پ
پارک علم و فناوریپارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
پایگاه اسکوپوسبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
پایگاه وبآوساینسبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
پیشران های مرجعیت علمیمفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
پلتفرمهاارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
ت
تحقق مرجعیت علمیارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
تحلیل استنادیبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
تحلیل عاملی تاییدیشناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
تحلیل لایهای علتهاتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
تحلیل مضمونشناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
تفاوتنوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
تمدن ایران و اسلامساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
تمدن اسلامیمفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
توسعه اقتصادیپارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
توسعه علمیتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
تولید علمنقش ارتباطات علمی بینالمللی در مرجعیت علمی دانشگاههای ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
چ
چارچوب سیاستیارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
چینپارک علم و فناوری دانشگاهی پیشبرنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
ح
حداقل مربعات کاملاً اصلاح شدهبررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
د
دادههای تابلوییبررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
دانشارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
دانشگاهدو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
دانشگاهشناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
دانشگاهتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
دانشگاه فرانسلیتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
دانشگاههای پیشرودرنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
دانشگاههای تندرودرنگی بر بنسازههای اشتهارِ دانشگاههای پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
دیپلماسی علمیبررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
درآمد میانهبررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
شاخصها و معیارهای پایش و ارزیابیارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
شباهتنوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
شرکتهای دانش بنیانطراحی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی برای شرکتهای دانشبنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
شکاف مهارتیارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
ص
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناورانبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
ع
علمساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
علمسنجیبررسی پژوهشهای بهرهمند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاههای استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
علم و فناوریمفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
علوم انسانیارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
عوامل اجتماعیبررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
عوامل اقتصادیبررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
ک
کاربردیسازی علوم انسانیارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
کسبوکارهای فناور منابع انسانیارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
کشورهای اسلامیبررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
کلیدواژهها: مرجعیت علمیتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
گشودگینوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
گفتمان تمدنیمفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
م
مأموریت دانشگاهیتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
مدیریت دانشارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
مدیریت دانششناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
مدلطراحی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی برای شرکتهای دانشبنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
مدل مفهومیارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
مرجعیت رشتهشناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
مرجعیت علمیمفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
مرجعیت علمینقش ارتباطات علمی بینالمللی در مرجعیت علمی دانشگاههای ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
مرجعیت علمیدو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
مرجعیت علمیارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
مرجعیت علمیتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
مرجعیت علمیشناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
مرجعیت علمیمرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 1-3]
مرجعیت علمیارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
مرجعیت علمیساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
مرجعیت علمیارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
مرجعیت علمی علوم انسانیارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
مرجعیت علوم انسانیارائه بسته سیاستی کاربردیسازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
مرور دامنه ایمقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
مسئولیت اجتماعی شرکتیطراحی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی برای شرکتهای دانشبنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
مشارکت علمی بین المللینقش ارتباطات علمی بینالمللی در مرجعیت علمی دانشگاههای ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
مؤلفهها و شاخصهاشناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
ن
نابرابری درآمدبررسی آثار توزیعی اقتصاد دانشبنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاحشده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
نخبگانتحلیل لایهای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
نیروی انسانیشناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
نسل های دانشگاهیتحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
نظام ملی پایش علوم انسانیارائه چارچوب شاخصهای پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
نظام ملی علمدو نگاه رقیب دروننگر و بروننگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
نظریه داده بنیادارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
نمایه های استنادیبررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
نوآوری بازنوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
نوآوری تحول آفرینمقایسه بنیان های نظری گفتمان های نوآوری نظام مند و تحول آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]