آموزش عالیدانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]
آموزش عالیآموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالشها، سیاستگذاریها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
آموزشعالیپایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
آیندهپژوهیبینالمللیشدن آموزش عالی و آینده ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
آیین نامه تعیین اعتبار نشریاتبررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخصهای آییننامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
ا
اپیدمیولوژیغربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستمهای فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
اتصال دارو- پروتئیننقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
اختلالات روانشناختیآسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
ایرانالزامها، چالشها و راهکارهای سیاستی اندازهگیری هزینه کرد تحقیق و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
ایرانتحلیل مقالههای حوزه سیاستگذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
ارتباط دانشگاه با صنعتبررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
ارزیابیپایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
ارزیابیتحلیل تماتیک شاخصهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشمانداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
ارزیابیبینالمللیشدن آموزش عالی و آینده ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
ارزیابی اثربخشیچالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
ارزیابی حوزههای تخصصیتحلیل ضرورتهای همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزههای تخصصی در علمسنجی و آسیبشناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
ارزیابی علمچالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
ارزیابی عملکرد متوازنمدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
ارزیابی یکسانتحلیل ضرورتهای همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزههای تخصصی در علمسنجی و آسیبشناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
ارزیابی کمی و کیفی نشریاتبررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخصهای آییننامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
اسناد بالادستیتحلیل شاخصهای سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
اعضای هیئت علمیپژوهشهای مرتبط با شایستگیها اعضای هیئت علمی دانشگاههای ایران (مرور نظامند مدلها، چالشها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
انواع مشارکت مردمیبررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامهریزی شهری به منظور معرفی چالشها و موانع برنامهریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]
ب
برنامهتوسعهششمپایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
برنامه های سیاستیسیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
برونداد پژوهشیتحلیل مقالههای حوزه سیاستگذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
بیماری کووید 19نقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
بینالمللیشدنبینالمللیشدن آموزش عالی و آینده ارزیابی علم و فنّاوری در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 141-154]
بودجه پژوهشی دانشگاه هابررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
پ
پایشپایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
پاندمیآموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالشها، سیاستگذاریها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
پروتکلهای اعتبار و اعتمادمطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
پروژه ژنوم انساننقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
پیشنهادهای سیاستیآموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالشها، سیاستگذاریها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
پیمایشالزامها، چالشها و راهکارهای سیاستی اندازهگیری هزینه کرد تحقیق و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
ت
تأمین مالی دانشگاهبررسی بودجۀ عمومی و پژوهشی دانشگاه های منتخب در ایران و جهان [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 83-96]
تجارت الکترونیکمطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
تجارت حیاتوحشآیا ویروس کرونا (کووید 19) میتواند تجارت حیاتوحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]
تجاریسازی تحقیقات علمیزمانمندی و مکانمندی پدیده تجاریسازی تحقیقات علمی: نگاهی به وضعیت ایران در مقایسه با جهان [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 51-65]
تجربه بازدیدکنندگانبازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
تحقیقیادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]
تحقیق وتوسعهالزامها، چالشها و راهکارهای سیاستی اندازهگیری هزینه کرد تحقیق و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
تحقیق و توسعهعاملهای کلیدی اثرگذار در همکاریهای دانشگاهها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
تحلیل تماتیکبازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
تداخل های دارویینقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
ترویج علمبازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
ترویج علماهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
تغییر اقلیمفرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
تفکر انتقادی فناورانهاهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
تنوعزیستیآیا ویروس کرونا (کووید 19) میتواند تجارت حیاتوحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]
ج
جذب اعضاء هیأت علمیهمخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
جشنواره علم برای همهبازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
چ
چارچوب ارزیابی عملکردمدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
ح
حیات وحشفرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
حکمرانیبررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
د
دانشگاهپژوهشهای مرتبط با شایستگیها اعضای هیئت علمی دانشگاههای ایران (مرور نظامند مدلها، چالشها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
دانشگاه دیجیتالیدانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]
دفتر کل توزیعشدهمطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
ر
رتبه علمی نشریاتبررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخصهای آییننامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
رفتار شهروندیتأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانهها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
رویکرد تطبیقیبررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامهریزی شهری به منظور معرفی چالشها و موانع برنامهریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]
س
سیاستپژوهیتحلیل شاخصهای سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
سیاست علم.زمانمندی و مکانمندی پدیده تجاریسازی تحقیقات علمی: نگاهی به وضعیت ایران در مقایسه با جهان [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 51-65]
سیاستگذاریبررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
سیاستگذاری علمسیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
سیاستگذاری علم و فناوریتحلیل مقالههای حوزه سیاستگذاری علم و فناوری در کشورهای جهان در بازه زمانی 2019-1980 [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 37-50]
سرمایه اجتماعیتأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانهها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
سلامت روانآسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
سنجش علمواکاوی نقش نهادهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
سنجش و ارزیابیتحلیل ضرورتهای همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزههای تخصصی در علمسنجی و آسیبشناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
سنجش و ارزیابیتحلیل شاخصهای سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
سند چشمانداز 1404تحلیل تماتیک شاخصهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشمانداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
ش
شاخصهای علمضرورت شناسایی و تدوین شاخصهای موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآوردههای بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
شاخصهای علمتحلیل تماتیک شاخصهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشمانداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
شاخصهای فناوریضرورت شناسایی و تدوین شاخصهای موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآوردههای بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
شاخصهای فناوری و نوآوریتحلیل شاخصهای سنجش و ارزیابی فناوری و نوآوری در اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 25-44]
شاخصهای نوآوریضرورت شناسایی و تدوین شاخصهای موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآوردههای بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
شایستگیپژوهشهای مرتبط با شایستگیها اعضای هیئت علمی دانشگاههای ایران (مرور نظامند مدلها، چالشها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
شبه علماهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
ص
صنایع دفاعیعاملهای کلیدی اثرگذار در همکاریهای دانشگاهها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
صنعت و دانشگاهعاملهای کلیدی اثرگذار در همکاریهای دانشگاهها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
ط
طیف سنجی جرمینقش پزشکی شخصی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهایی مانند کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 99-111]
ع
عاملهای کلیدیعاملهای کلیدی اثرگذار در همکاریهای دانشگاهها و صنایع دفاعی کشور [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 67-82]
علماهمیت ترویج علم درکاهش شبه علم دردوران کووید 19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 25-36]
علمسنجیچالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
علوم و فناوری های بنیادینسیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
عملکرد پژوهشگاههامدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن بهبودیافته و روش دیماتل برای ارزیابی عملکرد پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 19-36]
غ
غربالگریغربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستمهای فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
ف
فاضلابغربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستمهای فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
فرآوردههای بیولوژیکضرورت شناسایی و تدوین شاخصهای موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآوردههای بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
فناوریتحلیل تماتیک شاخصهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشمانداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
فناوری بلاکچینمطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
فناوری و نوآوریسیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
فناوری و نوآوریچالش ها، مسائل و الزامات ساختاری پیاده سازی نظام ملی ارزیابی اثر بخشی علم، فناوری و نوآوری [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 89-106]
فناوری و نوآوریواکاوی نقش نهادهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
ق
قراردادهای هوشمندمطالعه علم محور تحولات تجارت الکترونیک در عصر بلاکچین [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 131-142]
ک
کارکردهاسیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوری های بنیادین: مروری بر برخی تجارب برتر جهانی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 71-88]
کتابخانههای عمومی.تأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانهها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
کتابدارانتأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانهها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
کرونابررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
کروناآیا ویروس کرونا (کووید 19) میتواند تجارت حیاتوحش را به چالش بکشد ؟! [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 83-98]
کروناآموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالشها، سیاستگذاریها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
کشورهای در حال توسعهتحلیل تماتیک شاخصهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشورهای منطقه سند چشمانداز 1404 [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 45-70]
کیفیت و فساد»مروری کوتاه به گزارش پروژه استنفورد - ایران 2040 «تولید علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 157-160]
کوید-19غربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستمهای فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
کووید 19بررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
کووید 19آسیب های روانشناختی بیماری کرونا ویروس جدید - مطالعه مروری [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
مرور نظامندپژوهشهای مرتبط با شایستگیها اعضای هیئت علمی دانشگاههای ایران (مرور نظامند مدلها، چالشها و راهکارها) [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 63-81]
مشارکت علمیبازسازی معنایی تجربه بازدیدکنندگان از جشنواره علم برای همه [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 97-106]
مطالعه تطبیقیبررسی حکمرانی و سیاستگذاری مواجهه با پدیده کرونا در دنیا و کشور ایران [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
مهارتآموزش عالی مهارتی در زمان کرونا: چالشها، سیاستگذاریها و اقدامات [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 17-31]
موانع برنامه ریزی مشارکتیبررسی تطبیقی فرآیند مشارکت مردمی در برنامهریزی شهری به منظور معرفی چالشها و موانع برنامهریزی نوین در ایران [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 83-100]
ن
نشریات علمی ایرانبررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخصهای آییننامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
نظام ارزیابی و نظارتواکاوی نقش نهادهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
نظام آمار و اطلاعات علم و فناوریواکاوی نقش نهادهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
نقشهجامععلمیپایش و ارزیابی وضعیت آموزش عالی ایران بر مبنای اسناد بالادستی کشور [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 1-19]
نگاشت نهادیواکاوی نقش نهادهای ارزیابی علم، فناوری و نوآوری کشور و پیشنهاد نظام جامع پایش و ارزیابی [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 125-140]
نوآورییادداشتی در دفاع از مدل خطی نوآوری [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 107-132]
و
واکسنضرورت شناسایی و تدوین شاخصهای موضوعی علم، فناوری و نوآوری: مطالعه موردی: حوزه واکسن و فرآوردههای بیولوژیک [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 33-49]
ویروس کرونافرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
ویروس کروناغربالگری سریع ناقلین ویروس کرونااز طریق سیستمهای فاضلابی در جهت ارزیابی و مدیریت زودهنگام بیماری کوید-19 [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 77-81]
وزارت عتفبررسی وضعیت و ارزیابی نشریات معتبر وزارت عتف مبتنی بر شاخصهای آییننامه تعیین اعتبار [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 115-129]
ه
هزینه کردالزامها، چالشها و راهکارهای سیاستی اندازهگیری هزینه کرد تحقیق و توسعه در ایران [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 107-124]
همترازسازیتحلیل ضرورتهای همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزههای تخصصی در علمسنجی و آسیبشناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
همخونیهمخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
همخونی دانشگاهیهمخونی دانشگاهی به عنوان رویکردی چالش برانگیز در جذب اعضاء هیأت علمی [دوره 30، شماره 2، 1399، صفحه 51-61]
همسانیتحلیل ضرورتهای همترازسازی ارزش تولیدات علمی حوزههای تخصصی در علمسنجی و آسیبشناسی سنجش و ارزیابی همسان: مطالعه موردی حوزه هنر [دوره 30، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
همهگیریفرصت ها و تهدیدهای ویروس کرونا برای محیط زیست [دوره 30، شماره 3، 1399، صفحه 63-76]
هوش اخلاقیتأثیر هوش اخلاقی کتابداران بر بهبود رفتار شهروندی و نقش آن در ارتقای سرمایه اجتماعی کتابخانهها [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 101-114]
ی
یادگیری دیجیتالیدانشگاه دیجیتالی بستری برای یادگیری دیجیتالی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 30، شماره 4، 1399، صفحه 1-15]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد